poniedziałek, 27 stycznia 2014

Hero "Rosalie"

Cześć ! Jestem Rosalie Styles.
Nie mylicie się. Jestem siostrą wielkiego gwiazdora Harrego Stylesa. Mam go gdzieś. Nie nawidzę go za to.
Zostawił mnie samą z tym psychopatą. Matka powiedziała,że
lepiej będzie gdy zostanę z "tatą".
On bił mnie i kilka razy doszło do ..
Moja matka też o wiele lepsza nie jest. W domu można spotkać milion kochanków matki.
Tak więc jestem dzieckiem ulicy.
Mam przyjaciółkę Rio.
Ona normalnie chodzi do szkoły ale ja nie. Ona jest zwykłą nastolatką lubiącą "One Di ".
Więc zacznę od mojego wyglądu.
Mam długie blond włosy z czerwonym ombre. Sięgają za pas.
Moje oczy są szaro niebieskie.
Gdy czuję przypływ złości stają się bardziej czarne. Ubieram się zazwyczaj w "alladynki" i bluzę.
Piję, zażywam, tnę się.
Dla moich "kolegów" to normalny dzień. Noszę Fullcap z "NY".
Rio to szatynka. Jej włosy sięgają przed barki. Ma brązowe oczy.
Ubiera się jak każda dziewczyna w spódniczki i topy z myszką micki.
Jestem o 4 lata młodsza od brata.
On urodził się w lutym a ja w sierpniu. On jest dzieckiem zimy a ja lata. Mam dwa kolczyki w wardze, jeden w nosie, trzy w pempku ale w uchu już nie liczę.
Liczne tatuaże też są moją wizytówką. Znam cały zespół z opowiadań Rio. Ich piosenki są nawet spoko ale na codzień słucham SOAD'u czy Slipknot'u.
Ed Sheeran też nawet spoko ziom.
Mam kilka tatuaży zbiliżonych do Harrego. On ma gwoździe a ja młotek. On 17 BLACK ja 16 .
Może jednak tam bardzo głęboko w duszy mu wybaczę i pokocham go? Może ale wątpię.
------------------------------------
To główna bohaterka opowiadania.
Rose będzie miała wiele przygód.
Resztę zobaczycie sami w dalszych częściach

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz